🎁Darček ku každej objednávke nad 100€🎁

Odpovede na bežné otázky

Často kladené otázky

Akceptujeme všetky hlavné spôsoby platby vrátane kreditných a debetných kariet (Visa, MasterCard), bankových prevodov a platobných služieb ako PayPal. Ak máte otázky ohľadom konkrétneho spôsobu platby, neváhajte nás kontaktovať.

Štandardne doručujeme zásielky v rámci Slovenska do 1-3 pracovných dní. V prípade tovaru na objednávku môže byť dodacia lehota o niečo dlhšia, zvyčajne 2-5 pracovných dní.

Po prijatí objednávky na doručenie od kuriérskej spoločnosti QDL, vám bude na e-mail odoslaný odkaz, vďaka ktorému budete môcť sledovať vašu objednávku.

Ak by sa stalo, že váš tovar dorazí poškodený, prosíme vás, aby ste nás kontaktovali do 24 hodín od prijatia balíka. V takom prípade vám ponúkneme výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.

Ponúkame 14-dňovú lehotu na vrátenie tovaru. Tovar musí byť v pôvodnom stave a nepoužitý. Ak si želáte vrátiť tovar, kontaktujte nás na našu zákaznícku podporu a my vám poskytneme pokyny k vráteniu. Po prijatí tovaru vám vrátime peniaze na váš pôvodný bankový účet.

Ak si želáte zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku, kontaktujte nás čo najskôr po jej vytvorení. Ak objednávka ešte nebola spracovaná a odoslaná, môžeme vykonať požadované úpravy. V opačnom prípade vám pomôžeme so zrušením alebo vrátením tovaru.

Zľavový kód môžete zadať pri dokončovaní objednávky v košíku alebo v pokladni. Po vložení kódu bude zľava automaticky odpočítaná z celkovej ceny. V prípade problémov so zľavovým kódom nás kontaktujte.

Bezpečnosť je pre nás prioritou. Naša webstránka je zabezpečená SSL certifikátom, ktorý zabezpečuje bezpečný prenos údajov. Spolupracujeme len s dôveryhodnými poskytovateľmi platobných služieb, ktorí chránia vaše finančné informácie.

Áno, ak plánujete väčší nákup, kontaktujte nás pre viac informácií o množstevných zľavách. Radi vám pripravíme individuálnu ponuku.

Stále potrebujete pomôcť?

Kontaktujte nás!